Tinggalkan Pautan Anda

Selasa, 16 Ogos 2011

Perkara yang saya suka tengok di 3 Intisor

Kali pertama terpandang posster hasil tangan ni, saya rasa ia sebuah poster semangat setiakawan dan jatidiri yang cuba diserlahkan oleh warga kelas ini. Tetapi bila saya belek-belek, saya terkejut, terpaku... nak ketawa ada, senyum pun senget-senget! Mana tidaknya, rupa-rupanya watak berbaju hitam ketat kat tengah tu pakai name tag ANUAR...!!!

Saya fikir ANUAR mana lagi? Tak mungkin mereka lukis ayah kepada AIMAN ANUAR tu... Bertuah betul adik-adik 3 Intisor. Tak apalah. Seronok juga rasa dihargai begini!!! Cuma, hero tu macam pakai kain pelikat daaaa.... Mujur bukan "kain belah" hehehe...

Hari-hari berikutnya, saya belek-belek lagi di papan kenyataan kelas... terpaku lagi sekali!!! Nak menjerit pun ada... seketul lagi kartun pasal saya!!!

Siap pakai t-shirt ACHTUNG! lagi tu... kalau tak salah, ni macam kerja SARAH!!!!


Semua ni bakal jadi kenangan. Saya abadikan di sini buat tatapan adik-adik ni masa mereka dah tua. Masa saya dah meninggal dunia. Biar mereka teringat kat saya balik, dan terasa nak hadiahkan Fatehah untuk saya. Taklah sakit sangat saya kat kubur nanti...huhuhu...

Wassalam.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
SK LKTP ULU TEBRAU, SMK ULU TEBRAU, SM DATO' JAAFAR, SMK TELOK DATOK,UMS, ROTU UMS,::: 507,501, SKELERUPT, GWI IND, INCHEM IND, PLASTIC IND, STEEL IND, B. PAVES CONSULT, SMKTD, SMIH>>>