Tinggalkan Pautan Anda

Khamis, 18 Ogos 2011

Jumble Sale Sedang Berlangsung

18/08/2011
Hari ini entah hari ke berapa ntah jumble sale ini berlangsung.
Sebenarnya ia bermula dari tarikh poster mengenainya di tampal.

Tu poster comel yang saya hasilkan. Kalau ada Ustaz Zaidi, tentu persaingan menghasilkan poster tersebut akan lebih sengit... Yang merah pula poster tentang I'tikaf ramadhan di UTM.

Lokasi di mana jualan dibuat. Koop sementara SMIH.

Antara bahan-bahan yang dijual. Sebenarnya ia tidak terhad kepada pakaian semata-mata, tetapi setakat ini, hanya pakaian sahaja yang di jual.
Hah, ada sesiapa yang nak menyumbang kepada dana Palestine, sila bawa bahan-bahan yang anda sayang tapi tak digunakan, untuk dijual dan hasilnya akan dimasukkan ke dalam dana. Apa-apa sahaja, mainan masa muda-muda dulu ke, basikal ke, periuk belanga ke, alatan dapur, alatan kenderaan, sport rim ( saya kebas dulu la hehehe ), engine RB26DET ke, joran ke ( yang ni pun saya kebas awal-awal )... pendek kata semua boleh dijual, asalkan dengan niat sedekah!!!

Mari beramal di bulan Ramadhan. Meriahkan amalan dengan ibadah sedekah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
SK LKTP ULU TEBRAU, SMK ULU TEBRAU, SM DATO' JAAFAR, SMK TELOK DATOK,UMS, ROTU UMS,::: 507,501, SKELERUPT, GWI IND, INCHEM IND, PLASTIC IND, STEEL IND, B. PAVES CONSULT, SMKTD, SMIH>>>