Tinggalkan Pautan Anda

Khamis, 19 Mei 2011

BERPINDAH KE BENGKEL KHB BARU!

14/04/2011

Hari ini barang-barang makmal mula dipindah masuk ke dalam makmal yang baru. Hmmm, banyak barang-barang tersebut yang telah peroi dibedal bubuk dan anai-anai. Tak elok sebenarnya kalau guna perabot sedemikian, sebab ia akan menjangkiti perabot dan bangunan baru kelak. Tapi, menurut pihak pentadbiran bajet tak ada nak dapatkan yang baru, maka diguna baliklah nampaknya perabot tersebut.










Pada tarikh ini, bekalan elektrik disambungkan sementara dengan blok induk. Namun menurut kontraktor ia sudah boleh digunakan. Cumanya, tak boleh guna kipas dan lampu serentak, takut overload!

Perkara mencabar yang saya fikirkan sejak awal lagi ialah, jangkamasa yang diambil oleh pelajar untuk ke bengkel, dan bagaimana jika keadaan hujan? Langkah awal yang dicadangkan ustazah Suhaila ialah, setiap kali matapelajaran KHB, pelajar perlu bawa payung. Ok tak?

Moga berkat hendaknya bangunan ini. Amiin.

p/s: Nampaknya lepas ni saya bertapa kat sini!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
SK LKTP ULU TEBRAU, SMK ULU TEBRAU, SM DATO' JAAFAR, SMK TELOK DATOK,UMS, ROTU UMS,::: 507,501, SKELERUPT, GWI IND, INCHEM IND, PLASTIC IND, STEEL IND, B. PAVES CONSULT, SMKTD, SMIH>>>