Tinggalkan Pautan Anda

Khamis, 19 Mei 2011

3 INTISOR 2011 BUAT SURPRISE!!!

10/05/2011

Hari ini hari pertama saya bertugas selepas seminggu cuti sakit. Sebaik memasuki kelas 3 Intisor, saya disambut meriah oleh seluruh keluarga kelas tersebut!






Mula-mula terkejut juga saya, kenapa ramai yang berbaris di luar kelas. Bimbang juga saya, takut-takut kedapatan dek ustazah Seri atau ustazah Wan. Apa pula dikatanya nanti pada guru kelas tersebut. Rupa-rupanya mereka sambut saya kembali bertugas dan mendoakan agar cepat sembuh!

Terharunya saya...
Terima kasih adik-adik 3 Intisor.
Saya sedar saya bukanlah cikgu yang baik seperti kalian harapkan.
Ramai dalam kalangan pelajar sekolah ini yang tidak berpuas hati dengan saya, cuma mereka tidak ada ruang untuk meluahkannya!

Sebab itu kadang-kadang mereka luahkan juga di beberapa ruang dalam blog saya dengan "tanpa nama". Tak mengapalah.

Terima kasih yang teramat tinggi buat adik-adik semua atas majlis terbest ini, dan atas doa kalian buat saya. Saya dah semakin sayang dengan adik-adik kelas ni. Moga kebaikan anda dan juga sesiapa juga di sekolah ini yang mendoakan kesejahteraan saya, saya doakan kalian sentiasa beroleh kesejahteraan dan kecemerlangan yang penuh keberkatan.

Khas buat adik-adik 3 Intisor, semogaa setiap titis usaha yang kalian taburkan menjadi benih-benih yang diberkati Allah. Kerana setiap usaha yang diberkati Allah, sekecil manapun ia akan menghasilkan buah yang cukup besar, apatah lagi jika usaha yang ditaburkan itu lebih besar dan banyak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
SK LKTP ULU TEBRAU, SMK ULU TEBRAU, SM DATO' JAAFAR, SMK TELOK DATOK,UMS, ROTU UMS,::: 507,501, SKELERUPT, GWI IND, INCHEM IND, PLASTIC IND, STEEL IND, B. PAVES CONSULT, SMKTD, SMIH>>>