Tinggalkan Pautan Anda

Khamis, 19 Mei 2011

3 INTISOR BUAT SURPRISE LAGI!!!

19/05/2011

TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK!!!
JAZAKUMULLAHU KHAIRAN KATHIRA!!!

Itu yang termampu saya ucapkan kepada adik-adik di 3 Intisor...
Sekali lagi mereka membuat kejutan untuk guru kelas mereka.
Saya tak mengharapkan sambutan sedemikian, tapi itulah yang mereka lakukan.
Saya sangat gembira dan terharu.

Dalam hati, berkepul-kepul doa saya panjatkan buat mereka.
Moga dipermudahkan urusan mereka untuk menuntut ilmu.
Moga mereka jadi kumpulan generasi yang dapat membetulkan kepincangan yang ada di negara ini pada masa akan datang.











Siap ada kek yang LAZAT!!!







... itulah wajah-wajah adik-adik 3 Intisor.

Bersama ketua kelas dan penolong ketua kelas.


Kek dipotong dan diagih-agihkan kepada warga kelas.


Ini bahagian saya. Saya yang nakkan banyak ni sahaja.
Orang yang habiskan bahagian lebih berkat! hehehe

Tapi saya kena "dera" untuk licinkan piring kek ni!hehehe

Ups... patutla sedap...!!!

Adik-adik,
Seorang guru tidak minta dihargai dengan majlis yang besar...
Namun penghargaan seumpama ini amatlah besar dan bermakna buat sekeping hati seorang guru. Saya sendiri tidak pernah meraikan guru saya dulu seperti ini.

Adik-adik,
Percayalah, siapapun yang pernah menjadi anak didik saya, biar senakal mana atau sebaik manapun dia, dia tetap dalam doa saya. Biarpun di mata mereka saya cukup dibenci, cukup menyakitkan hati mereka, namun mereka tetap dalam doa saya. Moga mereka menjadi hamba Allah yang mengenali akhirat dan menjadi "orang yang betul-betul orang"... yang menyedari hakikat bahawa "langit itu akan selamanya tinggi, dan bumi akan selamanya dipijak"...

Dari saya, sekalung penghargaan dan doa semoga kalian ( anak-anak didikku ) sentiasa di dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Dampingilah Tuhanmu, kelak tenang dan hebat dalam berjuang. Kalau jalan hitam yang kalian pilih, sedarlah bahawa kemanisan yang ada padanya hanya akan mengundang azab Allah sangatlah pedih... Bertindaklah berakalkan iman.

3 ulasan:

  1. Terlupa pulak nak cakap!!!

    SAAAAAAYYAAANG ADIK-ADIK 3 INTISOR SEMUA!!!

    BELAJO BAIK-BAIK!
    LETAKKAN USAHA DI TAHAP OPTIMUM DENGAN JALAN HIKMAH!
    INSYAALLAH, ALLAH TUNJUKKAN KEAJAIBAN PADA RESULT ANDA!
    AMIIN...

    BalasPadam
  2. ustaz,ana ambik ye gmbr2 intisor yg ada..
    tq.
    :)

    BalasPadam
  3. haha. intisor terlebih semangat ni.
    ustaz ana pun nk "gegambar" ni tau. . .
    syukran.

    BalasPadam

Mengenai Saya

Foto saya
SK LKTP ULU TEBRAU, SMK ULU TEBRAU, SM DATO' JAAFAR, SMK TELOK DATOK,UMS, ROTU UMS,::: 507,501, SKELERUPT, GWI IND, INCHEM IND, PLASTIC IND, STEEL IND, B. PAVES CONSULT, SMKTD, SMIH>>>