Tinggalkan Pautan Anda

Khamis, 21 Oktober 2010

Rutin Latihan Pasukan Memanah

18 Oktober 2010

Dalam Usaha Sekolah Islam Hidayah menjadikan Sukan Memanah sebagai salah satu "Nitch" sekolah ini, usaha berterusan tanpa mengenal penat sentiasa digalas oleh Ustaz Ezaidin. Beliau sentiasa memantau dan memastikan pasukan ini agar sentiasa bersedia dan memiliki skill yang baik dan meningkat dari semasa ke semasa sehinggalah ia menjadi sebuah pasukan yang kredibel dan digeruni lawan.

Peserta yang terlibat di dalam sesi latihan ini juga dilihat begitu bersemangat menjalani latihan seperti yang telah dijadualkan. Lazimnya latihan tergendala apabila hujan turun memandangan latihan dilaksanakan di kawasan padang terbuka. Harap-harap tak ada budak yang sedang main bola sebelah sana tu kena panah! hehehe... kan bagus kalau pihak pengurusan adakan sebuah kawasan latihan tertutup untuk latihan intensif pasukan ini. Bukan untuk siapa pun, ... untuk sekolah ini jugak!!!

Apapun, syabas Ustaz Ezaidin. Teruskan bakti anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
SK LKTP ULU TEBRAU, SMK ULU TEBRAU, SM DATO' JAAFAR, SMK TELOK DATOK,UMS, ROTU UMS,::: 507,501, SKELERUPT, GWI IND, INCHEM IND, PLASTIC IND, STEEL IND, B. PAVES CONSULT, SMKTD, SMIH>>>