Tinggalkan Pautan Anda

Selasa, 31 Ogos 2010

Signboard Baru Pasang Kena Dengki ALONG Daaa.

09/08/2010
Sistem keselamatan telah dilaksanakan beberapa minggu lalu. Baguslah, keselamatan murid-murid sekolah di dalam kawasan sekolah lebih terjamin. Terima kasih kepada En. Hatta walaupun cadangan tersebut adalah merupakan CADANGAN SAYA YANG EN> HATTA SENDIRI TOLAK MENTAH_MENTAH. Dengan alasan, mustahil untuk dilaksanakan memandangkan sekolah kita berbeza dengan sekolah kementerian, kerana sekolah ini banyak pintu masuk. Nasihat saya pada En. Hatta, jangan menyombong kalau ada cadangan, fikir-fikirkan dulu. Sekarang, cadangan saya juga terpakai penuh.

Tapi En. Hatta, tak perasan ke signboard kita dah jadi papan iklan Along? Nak biarkan je? Tak pasal-pasal kita sponsor tapak iklanmereka. Padahnya, ibu bapa dan orang luar juga confuse dengan papan tanda yang cuba dipamerkan. Kelak ibu bapa juga yang kena marah sebab tak faham papan tanda... Hehehe jgn mara haaa...



2 ulasan:

  1. Papan tanda dilaluan SMIH patutnya dipasang pada jalan tersebut (jalan belakang bengkel besi) , BUKAN di jalan Kempas Lama . Ini sangat mengelirukan.
    Maaf ya , antara sebab kemalangan adalah papan tanda yang mengelirukan ibu bapa juga pengguna jalan Kempas. Bagaimana bagi orang yang pertama kali lalu.

    Tidak perlu buat papan tanda ikut standart JKR dan letak di banyak lokasi. Sebab itu jalan JKR dan kita tak boleh letak papan tanda kita ikut cara kita. Rujuk JKR Daerah Johor Bahru , bah Pembangunan Tepi Jalan.

    Papan tanda letak di jalan belakang berserta peryataan sudah memadai.

    seposen dari saya

    BalasPadam
  2. khas untuk islam???wah,along islam lah

    BalasPadam

Mengenai Saya

Foto saya
SK LKTP ULU TEBRAU, SMK ULU TEBRAU, SM DATO' JAAFAR, SMK TELOK DATOK,UMS, ROTU UMS,::: 507,501, SKELERUPT, GWI IND, INCHEM IND, PLASTIC IND, STEEL IND, B. PAVES CONSULT, SMKTD, SMIH>>>